donderdag 12 maart 2015

Stampin' Up! - Just Because

 ,,
Goedemorgen, dit kaartje vinden de dames die een bestelling hebben geplaatst bij hun bestelling. Een kaartje die ik ook in Mossy meadow heb gemaakt voor de dames van de In Color Club maar darvan ben ik vergeten een foto te maken .. 
.. 
..
De basis kaart is gemaakt in de kleur Whisper White en daarop een stuk Pink Pirouette en Whisper White, die ik in de rechterhoek heb geplakt. In de linker bovenhoek heb ik drie banners geplakt die ik met de Banner Punch heb gemaakt en ik het daarvoor Pink Pirouette, Pool Party en Crumb Cake cardstock gebruikt. De drie vierkantjes (uit dezelfde kleuren cardstock) heb ik geponst met het bloementje uit de Itty Bitty Accent Punch Pack en daarna heb ik ze met de Squares Collection Framelits uitgestanst. Ik heb ze met dimensionals opgeplakt om zo een beetje hoogte te krijgen. De tekst komt uit de A Dozen Thoughts stempelset en ik heb het hestempeld met de Pool Party inkt. De pareltjes in het midden van de bloemen maakt het kaartje helemaal af.
..
De nieuwe weekly deals zijn gisteren bekend gemaakt, en ik vind ze helemaal leuk! Aanstaande zondag ga ik een extra bestelling plaatsen en als jij iets van deze leuke deals, of iets uit de andere catalogi willen bestellen dan hoor ik het graag van je. Deze maand is de laatste maand van de Sale a Brations, en alleen deze maand kan je daarom nog de leuke gratis items bij elke €60 gratis krijgen. Daarna zijn ze niet meer verkrijgbaar ...
..
..
Ik wens jullie allemaal een hele leuke dag, enjoy de zon en het mooie weer ;) 
..
Built for Free Using: My Stampin Blog